אודות הקורסים המקוונים

מסלול הלימודים המקוונים (אונליין) של חוגי פשוט באנגלית באינטרנט :

 

חברתנו מציעה אפשרות להנות מכל החוגים והקורסים שהיא מפעילה באופן מקוון אונליין. הקורס המקוון כולל את כל רכיבי הקורס הפרונטלי ואף למעלה מכך :

לימודים מקוונים אונליין באינטרנט הכוללים 36 שיעורים בשידורים חיים אונליין בזום במתכונת אינטראקטיבית כפי שיפורט להלן, וכן מעטפת חומרי לימוד עשירה ומגוונת בדפוס, במולטימדיה, בווידאו, ובשידורים חוזרים מצולמים באמצעות אתר החוגים "פשוט באנגלית" באינטרנט ובאתר יוטיוב באינטרנט. 

החוגים המקוונים אונליין באינטרנט אינם מוגבלים גיאוגרפית ופתוחים לרישום בפריסה ארצית.

כל ההוראות והתנאים המופיעים בתקנון החוגים "פשוט באנגלית" באתר זה (ראו בדף הרישום) חלים גם על החוגים המקוונים של "פשוט באנגלית".

 

השתתפות פעילה ואינטראקטיבית בשיעורים בחוג :

התלמידים צופים בכל השיעורים הפרונטליים בחוג אונליין ונוטלים חלק פעיל בשיעור באמצעות השתתפות אינטראקטיבית פעילה בשיעורים הפרונטליים, לרבות מענה פעיל על שאלות ותרגולים במהלך השיעורים, אפשרות להצגת שאלות, פתרונות ותשובות והשתתפות פעילה בתרגולים השונים במהלך השיעורים, בזהה לתלמידים הפרונטליים בשיעורים. המורה אף יפנה שאלות יזומות לתלמידים המשתתפים בשיעור בלימוד מקוון על מנת לוודא שהתלמידים אכן מעורבים בתהליך הלמידה באופן אפקטיבי וכי הם ערניים, קשובים, מבצעים את המטלות ומפנימים את חומר הלימוד גם מרחוק.

 

קבלת מעטפת רחבה ועשירה של חומרי לימוד, עזרי לימוד ושירותים לימודיים נוספים יחודיים לתלמידים בקורסים המקוונים :

קבלת כל חומרי הלימוד מראש לפני כל שיעור בקובצי pdf באתר החוגים של פשוט באנגלית בהזנת קוד שבועי בדף המיועד לשם כך בתוך אתר האינטרנט של פשוט באנגלית.

 צפיה בשידורים חוזרים של כל שיעור ושיעור באתר החוגים של פשוט באנגלית בהזנת קוד.

 קבלת עדכונים שוטפים להורים בקבוצות וואטסאפ ורשימות תפוצה יעודיות אודות החומר הנלמד בכל שבוע, פירוט והסברים על התרגול הנדרש והנחיות לביצוע התרגולים.

 גישה לתרגול האינטראקטיבי באתר החוגים של פשוט באנגלית.

 גישה לחומרי וידאו ומולטימדיה לימודיים ובלעדיים לחוגי פשוט באנגלית המשולבים במערכי הלימוד במהלך כל תקופת החוג, ועוד.

 

יתרונות החוגים המקוונים באינטרנט :

החוגים המקוונים מספקים מענה יעיל ואיכותי ללמידה משמעותית ולמיצוי הפוטנציאל הגלום בחוגי הפרימיום של פשוט באנגלית מול קשיים של הגעה פיזית למרכז החוגים בשל בעיית ריחוק גיאוגרפי, קושי בניהול לו"ז הורים או קושי בניידות. בנוסף, הלימוד בקורסים המקוונים מבטיח הגנה מירבית מפני חשיפה לנגיפים והגנה על בני משפחה ומכרים בקבוצות סיכון בריאותיות, וכן מספק כלי לימודי המבודד מגירויי רקע (לסובלים מהפרעות קשב) ומתאים מאוד לתלמידים המעדיפים להתמקד בלמידה בסביבה הביתית הנוחה והמוכרת ללא חשיפה חברתית וללא לחצים חברתיים, תחרותיות או חששות מתגובה ואינטראקציה עם סביבתם החברתית. החוגים המקוונים מתאימים מאוד גם לתלמידים עצמאיים והישגיים המורגלים בהתמודדות אינדיווידואלית מול מטלות ואתגרים מחד, ולתלמידים הזקוקים לדרבון ותמיכה או תלמידים מתקשים במיוחד הזקוקים לליווי ולחונכות הורית הדוקה במהלך השיעורים בחוגים. 

 

יש לקרוא את תקנון החוגים של פשוט באנגלית לקבלת כל המידע הרלוונטי באשר לחוגים המקוונים של פשוט באנגלית, לתנאי ההתקשרות עם חברתנו ולתנאי ההשתתפות בחוגים המקוונים בכלל, ולתנאים האמורים בתקופת משבר הקורונה בפרט.

 

אופן הרישום לחוגים המקוונים :

הרישום והתשלום עבור השתתפות בחוגים המקוונים אונליין של "פשוט באנגלית" באינטרנט מתבצע באתר החוגים של "פשוט באנגלית" באינטרנט (אתר זה): www.pashutbeanglit.com

הקליקו על הלשונית "רישום לחוגים" בתפריט בראש דף הבית של אתר זה, קראו את הפרטים אודות החוגים המקוונים בדף הרשום, גללו מטה לתחתית הדף והמשיכו לפי ההנחיות לעמודי מילוי פרטי הנרשמים ולתשלום.

הערה : דף הרישום לחוגים באתר זה מאפשר רישום גם למעוניינים בחוגים במסלול הפרונטלי וגם למעוניינים בחוגים במסלול החוגים המקוונים. הקפידו לשים לב למסלול החוג אליו אתם נרשמים.

 

עלויות החוגים המקוונים אונליין באינטרנט:

עלות חוג שנתי (36 שיעורים) 2,800 ₪ כולל חומרי לימוד ומע"מ.

 התשלום באשראי בלבד  ובפריסה עד עשרה תשלומים.  ינתן החזר וזיכוי כספי במקרה עזיבה בכפוף לתקנון החוגים.

 

אופן קבלת השירותים וחומרי הלימוד בחוגים המקוונים של פשוט באנגלית , וההתנהלות הלימודית והמנהלתית בחוגים המקוונים :

ההורים של הנרשמים לחוגים המקוונים יצורפו, מיד לאחר הרישום והתשלום לחוגים, לקבוצות וואטסאפ יעודיות של קבוצות הלימוד שבהן בחרו ללמוד. בקבוצות אלה יפורסמו כל ההנחיות וססמאות הגישה לשיעורים המקוונים, לקבלת קבצים של חומרי הלימוד באמצעות אתר החוגים "פשוט באנגלית", וכן כל העדכונים השוטפים בתחום הפדגוגי (דיווח על החומר הנלמד, הסברים ודגשים רלוונטיים לתרגול בשיעור והנחיות להמשך התרגול בבית, הפניה לצפיה בסרטונים ובמבדקים אטינטראקטיביים הרלוונטיים לשלב הלימוד, לרבות מסירת הנחיות וססמאות גישה לחומרי הלימוד באינטרנט) ובתחום המנהלתי (עדכונים ושינויים בלו"ז, הערות ומשובים כלליים, התייחסות עקרונית לפניות הורים הרלוונטיות לקבוצות וכד') במהלך תקופת החוג.

 

להלן מפרט אופן קבלת השירותים הכלולים בחוגים המקוונים של "פשוט באנגלית" :

 כאמור, כל ההנחיות וססמאות הגישה ימסרו להורים בכל שבוע בקבוצות הוואטסאפ היעודיות שכל ההורים הנרשמים והמשלמים יצורפו אליהן מיד לאחר הרישום ובהתאם לקבוצת הלימוד שההורים רשמו אליה את ילדם :

 

הלימודים בחוגים כוללים צפיה מרחוק בשידורים חיים שבועיים מקוונים online של שיעורי החוגים באפליקציית zoom  .השידורים החיים מאפשרים ניהול אינטראקציה לימודית בין התלמידים לבין המדריך בערוצים של וידאו ואודיו וכן בצ'ט. במהלך השיעור ניתן לשאול שאלות ולקבל מענה מהמדריך בזמן אמת, להשתתף בשיעור באופן פעיל ולחוות חוויית למידה מלאה, עשירה ומועילה.

כמו כן ניתן יהיה לצפות בשידורים חוזרים של כל השיעורים השבועיים. 

בנוסף, ימסרו לכם חומרי הלימוד לכל שיעור ושיעור מראש בקובצי  pdfבאמצעות אתר החוגים של "פשוט באנגלית" , ובמקרים מיוחדים אף ניתן יהיה לסור למרכז החוגים של פשוט באנגלית לקבלת חומרי הלימוד בדפוס, בשעות הקבלה ובתיאום מראש.

כיצד צופים בשידורים וכיצד מקבלים את קובצי חומרי הלימוד ?

 

צפיה בשידורים החיים של השיעורים השבועיים ובתרגולים השבועיים בחוג המקוון :

תחילה עליכם להוריד את אפליקציית zoom למחשב הביתי שלכם ו/או למכשיר הטלפון הנייד שלכם. הורדת האפליקציה במחשב מתבצעת על ידי הקלדת zoom במנוע החיפוש ולאחר מכן ביצוע ההנחיות של האפליקציה. הורדת האפליקציה בטלפון הנייד מתבצעת באמצעות חנות האפליקציות במכשיר הטלפון. יודגש כי מדובר באפליקציה חינמית.

צפיה בשידורים החיים של השיעורים השבועיים :

1. בדף הבית של אתר החוגים פשוט באנגלית (אתר זה) היכנסו בתפריט בראשי שבראש עמוד הבית ללשונית "קורסים מקוונים".

2. בעמוד הפתיחה של "קורסים מקוונים" היכנסו בתפריט ללשונית "שיעורים  – שידורים מקוונים חיים".

3. בעמוד "שיעורים – שידורים מקוונים חיים" יש ללחוץ על התיבה "התחברות לשיעור אינטראקטיבי" שבראש העמוד.

לומדים בה.

4. הזינו את מספר הקוד השבועי שקיבלתם לשיעור הבא בקבוצת הוואטסאפ של קבוצת החוג לצפיה בשידור החי המקוון של השיעור.

5. כעת יופיע הקישור שבאמצעותו תוכלו להתחבר לשידור החי של השיעור באפליקציית zoom. לחצו על הקישור ותתחברו לשידור החי. הקישור יופיע באתר החוגים כחצי שעה לפני תחילת השידור המקוון. שימו לב שהשידור החי יתחיל בדיוק בשעה הנקובה במערכת השעות השבועית (שתפורט להלן). הורים/ תלמידים שמעדיפים לצפות בשיעור במכשיר הטלפון הנייד יכולים להיכנס לאתר החוגים של פשוט באנגלית בטלפון הנייד וללחוץ על הקישור שיופיע כאמור בדף האתר, וכך לצפות בשידור בטלפון (בתנאי שהורדה מראש אפליקציית zoom לטלפון הנייד כמובן).

צפיה בשידורים החוזרים של השיעורים השבועיים :

1. בדף הבית של אתר החוגים פשוט באנגלית (אתר זה) היכנסו בתפריט בראשי שבראש עמוד הבית ללשונית "קורסים מקוונים".

2. בעמוד הפתיחה של "קורסים מקוונים" היכנסו בתפריט ללשונית "שיעורים  – שידורים חוזרים".

3. בעמוד "שיעורים – שידורים חוזרים" היכנסו ללשונית שבה מופיע מספר קבוצת הלימוד שהתלמידים לומדים בה.

4. הזינו את מספר הקוד השבועי שקיבלתם לצפיה בשידור החוזר של השיעור בקבוצת הוואטסאפ של קבוצת החוג לצפיה בשידור החוזר של השיעור האחרון.

5. כעת יופיע הקישור שבאמצעותו תוכלו להתחבר לשידור החוזר של השיעור האחרון. לחצו על הקישור ותתחברו לשידור החוזר. הקישור יופיע באתר החוגים כחצי שעה לפני תחילת מועד תחילת הקרנת השידורים החוזרים.שימו לב שהשידור החוזר יתחיל בדיוק בשעה הנקובה במערכת השעות השבועית (שתפורט להלן). ניתן לצפות בשידורים החוזרים במשך מספר שעות בימי א', כאמור בטבלה שלהלן. הורים/ תלמידים שמעדיפים לצפות בשידור החוזר של השיעור במכשיר הטלפון הנייד יכולים להיכנס לאתר החוגים של פשוט באנגלית בטלפון הנייד וללחוץ על הקישור שיופיע כאמור בדף האתר, וכך לצפות בשידור בטלפון. השידורים החוזרים אינם באפליקציית zoom מן הסתם…

 

קבלת חומרי לימוד לשיעור הבא בקובצי pdf :

1. בדף הבית של אתר החוגים פשוט באנגלית (אתר זה) היכנסו בתפריט בראשי שבראש עמוד הבית ללשונית "קורסים מקוונים".

2. בעמוד הפתיחה של "קורסים מקוונים" היכנסו בתפריט ללשונית "חומרי לימוד לשיעור הבא".

3. בעמוד "חומרי לימוד לשיעור הבא" היכנסו ללשונית שבה מופיע מספר קבוצת הלימוד שהתלמידים לומדים בה.

4. הזינו את מספר הקוד השבועי שקיבלתם לקבלת חומרי הלימוד לשיעור הבא בקובצי pdf בקבוצת הוואטסאפ של קבוצת החוג.

5. כעת יופיע הקישור שבאמצעותו תוכלו לקבל את קובצי ה pdfשל חומרי הלימוד לשיעור הבא.  לחצו על הקישור ותקבלו את הקבצים. הדפיסו את הקבצים לנוחותכם. שימו לב לשעות שבהן ניתן לקבל את קובצי ה pdf מהמערכת הממוחשבת : ניתן לקבל את הקבצים במשך מספר שעות בימי א', כאמור בטבלה שלהלן. 

קבלת חומרי לימוד בדפוס :

במקרים מיוחדים ובתיאום מראש, ניתן יהיה לסור למרכז החוגים של פשוט באנגלית ברחוב הארז 15 חולון לקבלת חומרי הלימוד בדפוס בשעות הקבלה כמפורט בטבלה שלהלן :  שעות הקבלה בימי א' בין השעות 15:00-15:45 ושוב בין השעות 18:15-19:00.

 

מפרט השירותים והמוצרים הכלולים בחוגים :

הלימודים בכל קבוצות הלימוד, הפרונטליות והמקוונות גם יחד, ובכל שלבי הלימוד,  כוללים :

1.

 36 שיעורים שבועיים אינטראקטיביים בני שעה עגולה (60 דקות) כל אחד בהדרכת המורה הותיק ומפתח שיטת הלימוד, תוכניות הלימוד ותכני הלימוד בחוגי פשוט באנגלית – זיו פורת.

2.

 שפע חומרי לימוד ותרגול בחוברות ודפי עבודה מקוריים המחולקים בכל שיעור בדפוס (בחוגים הפרונטליים) ולפני כל שיעור בקובצי pdf  באתר החוגים של פשוט באנגלית (בחוגים המקוונים).

3.

 תרגול אינטראקטיבי כולל מבדקי ציון ומשובים באתר החוגים של פשוט באנגלית.

4.

 חומרי לימוד מקוריים ובלעדיים בוידאו ובמולטימדיה באתר החוגים באינטרנט וביוטיוב.

5.

אפשרות השלמת שיעורים בקבוצות מקבילות ובשידורים חוזרים של השיעורים בחוגים הפרונטליים ובחוגים המקוונים כאחד.

6.

בקבוצות הלימוד בשלב 1 (שלב המבוא) מחולקות גם ערכת חוברות הלימוד בהפקת דפוס גבוהה וצבעונית, אוגדן חוברות חכם, וערכת קלפי משחק רביעיות לימודי ללימוד ה abc בחוגים הפרונטליים (בחוגים המקוונים ניתן לרכוש את האוגדן ואת ערכת קלפי המשחק בתשלום נוסף).

 

טבלת מועדי פעילות קבוצות החוגים המקוונים אונליין :

 

מיקום החוג הפרונטלי והמקוון 

מס' הקבוצה

שלב הלימוד

מיועד לכיתות

מדריך

יום החוג

שעת החוג

מועד השיעור הראשון

מועד תחילת הרישום

אופן הרישום והערות

מרכז               פשוט באנגלית רחוב הארז 15 חולון (רסקו א')

+

מקוון אונליין באינטרנט

(כולל מעטפת חומרי לימוד בדפוס, במולטימדיה ווידאו, שידורים חוזרים מצולמים באמצעות אתר החוגים "פשוט באנגלית" באינטרנט ובאתר יוטיוב באינטרנט)

120

שלב 1

ב'-ג'

ולמשלימי פערים בכיתות ד'

זיו פורת

א'

16:15

15.9.23

1.7.23

באתר החוג : www.pashutbeanglit.com

הקלידו על הלשונית "רישום לחוגים" בראש הדף באתר זה. הרישום והתשלום לחוגים ברחוב הארז 15 מתבצעת באתר החוג לפי ההנחיות באתר החוגים באינטרנט.

לבירורים ותמיכה טכנית – זיו, בטל' :  054-7799667

ביחס לחוגי פשוט באנגלית בכל מרכזי הלימוד :

1.

המיון לשכבות גיל בחוגים משקף את רמת הבסיס ממנה מתחיל הלימוד בכל שכבת גיל אך ניתן ורצוי להתאים במקרים רבים את מיון התלמיד לקבוצת חוג ברמה המתאימה לו אישית, בתיאום איתי.

2.

תלמידים בוגרי חוג פשוט באנגלית מוזמנים לחוג ההמשך של פשוט באנגלית בלי תלות בשכבת הגיל שלהם.

124

שלב 1

ב'-ג'

ולמשלימי פערים בכיתות ד'

זיו פורת

ג'

17:15

17.9.23

1.7.23

127

שלב 1

ב'-ג'

ולמשלימי פערים בכיתות ד'

זיו פורת

ד'

17:15

18.9.23

1.7.23

129

שלב 1

ב'-ג'

ולמשלימי פערים בכיתות ד'

זיו פורת

ו'

13:00

20.9.23

1.7.23

121

שלב 2

ד'

ולמשלימי פערים בכיתות ה'

זיו פורת

א'

17:15

15.9.23

1.7.23

123

שלב 2

ד'

ולמשלימי פערים בכיתות ה'

זיו פורת

ג'

16:15

17.9.23

1.7.23

126

שלב 2

ד'

ולמשלימי פערים בכיתות ה'

זיו פורת

ד'

16:15

18.9.23

1.7.23

130

שלב 2

ד'

ולמשלימי פערים בכיתות ה'

זיו פורת

ו'

14:00

20.9.23

1.7.23

122

שלב 3

ה'-ו'

ולמשלימי פערים בכיתות ז'

זיו פורת

א'

18:15

15.9.23

1.7.23

125

שלב 3

ה'-ו'

ולמשלימי פערים בכיתות ז'

זיו פורת

ג'

18:15

17.9.23

1.7.23

128

שלב 3

ה'-ו'

ולמשלימי פערים בכיתות ז'

זיו פורת

ד'

18:15

18.9.23

1.7.23

131

שלב 4

ז'

ולמשלימי פערים בכיתות ח'

זיו פורת

ו'

15:00

20.9.23

1.7.23

בית ספר קציר

(קרית רבין)

פרונטלי בלבד

132

שלב 1

ב'-ג'

זיו פורת

ב'

16:10

אוקטובר 2023

אוגוסט 2023

באתר רשת קהילה ופנאי www.holonet.co.il

לפי ההנחיות בהערה מס' 1 מתחת לטבלה זאת.

לבירורים – זיו, 

בטל' :  054-7799667

חוגי פשוט באנגלית בבית ספר קציר :

הרישום מתבצע במרכז המצוינות של עירית חולון, לפי הקריטריונים של המרכז למצוינות, ועל בסיס מקום פנוי.  יש לברר פרטים במרכז המצוינות כאמור בעמודת "אופן הרישום".

גם תלמידים שאינם לומדים במסגרת תוכנית המצוינות יכולים להירשם לחוגי האנגלית שלי בקציר על בסיס מקום פנוי עם תום מועדי הרישום הרשמיים, בתיאום  ובאישור שלי ושל הנהלת מרכז המצוינות.

133

שלב 1

ב'-ג'

זיו פורת

ב'

17:20

אוקטובר 2023

אוגוסט 2023

136

שלב 1

ב'-ג'

זיו פורת

ה'

17:20

אוקטובר 2023

אוגוסט 2023

134

שלב 2

ד'

זיו פורת

ב'

18:30

אוקטובר 2023

אוגוסט 2023

135

שלב 2

ד'

זיו פורת

ה'

16:10

אוקטובר 2023

אוגוסט 2023

137

שלב 3

ה'-ו'

זיו פורת

ה'

18:30

אוקטובר 2023

אוגוסט 2023

 

 

 הערה מס' 1 : רישום לחוגי פשוט באנגלית במרכז המצוינות בבית ספר קציר באתר האינטרנט :

היכנסו לאתר האינטרנט של רשת קהילה ופנאי בכתובת www.holonet.co.il . בעמוד הבית של האתר בחרו ב"מרכזי הרשת" בתפריט מימין, ובתוך החלונית שנפתחת נא לבחור ב"סקו"פ" (מופיע בתחתית רשימת המרכזים הקהילתיים שבחלונית שנפתחה). פרטי משרד מרכז המצוינות העירוני מופיעים בעמוד שיפתח וניתן לברר ולהירשם שם בהתאם לקריטריונים ועל בסיס מקום פנוי. ניתן לפנות לבירורים בנושא הרישום לחוגי פשוט באנגלית במרכז המצוינות גם לזיו פורת בטלפון 054-7799667 .

 

לבירור פרטים נוספים ולתמיכה טכנית בתהליך הרישום והתשלום ניתן לפנות בטלפון :

זיו פורת  –  במספר טל' : 054-7799667